Audio! Usatîi se declară încântat de modul în care lucrează pentru el NewsMaker, site-ul despre care presa a relatat ca ar aparține FSB

Primarul Municipiului Bălți, Renato Usatîi care mai mult de un an nu a mai călcat în orașul pe care de jure îl conduce s-a arătat complet satisfăcut de colaborarea cu publicația NewsMaker. Anunțul l-a făcut Renato într-o conversația sa cu consilierii Municipiului Bălți care a avut loc prin intermediul aplicației Skype.

Începând cu minutul 8:25 (din interceptarea audio care va fi postată mai jos) Usatîi laudă modul în care scrie portalul Newsmaker despre greva de la Bălți, comparându-i cu BTV(televiziunea locală din Bălți care aparține primarului fugar). „Ați citi articolul celor de la Newsmaker? Au făcut un așa artiol de parcă ar părea că ei lucrează în oficiul nostru central, iar ai noștri ar lucra la newsmaker” spune Usatîi colegilor săi. Consilierul municipal Grigorișîn spune că motivul este unul foarte simplu: „Ei toată ziua au petrecut-o cu noi.”

Amintim că Renato Usatîi a recunoscut și în trecut colaborarea sa cu televiziunile din Moldova. Astfel într-o discuție cu „avocata diavolului” Ana Ursachi, acesta a mărturisit că cei de la Jurnal TV i-ar fi cerut 40.000 de euro lunar pentru a-l arăta într-o lumină bună. Prețul i s-a părut primarului Bălțiului exagerat mai ales că el achita 3200 de euro lunar celor de la RTR Moldova, iar televiziunii ProTV Chișinău suma de 8000 de euro pe lună pentru a apărea într-o imagine pozitivă.

telegraph.md

About Author

admin