Poliția de Frontieră a lansat un nou serviciu online care permite cetățenilor să primească o declarație digitalizată de trecere a frontierei. Pentru a utiliza acest serviciu, trebuie să urmați câțiva pași simpli:
1. Accesați portalul serviciilor publice la adresa https://servicii.gov.md
2. Selectați serviciul „Extras din sistemul informatic integrat al Poliției de Frontieră” și faceți clic pe butonul „Cerere”.
3. Veți fi apoi redirecționat automat către pagina de cerere.
4. Completați câmpurile obligatorii cu informații, urmând instrucțiunile de pe site.
Există două modalități de a primi documentul:
– Dacă aveți o semnătură electronică, puteți primi declarația în format digital prin intermediul portalului https://mcabinet.gov.md
– Dacă nu aveți semnătură electronică, puteți ridica documentul pe suport de hârtie de la sediul Poliției de Frontieră din Chișinău sau de la oficiile regionale din Edineț, Cahul, Ștefan-Vodă și Ungheni.
Poliția de Frontieră a declarat că acest nou serviciu electronic va contribui la îmbunătățirea eficienței activității agenției prin simplificarea proceselor birocratice și eliberarea de resurse pentru alte sarcini importante, cum ar fi controlul și securizarea frontierei Republicii Moldova.